ברוכים הבאים לאתר המרכזי
של טל ציקורל

טל ציקורל – כאן תמצאו את כל החברות שלנו ותוכלו להתעדכן בכל מה שחדש בחברתנו. אצל טל ציקורל, המחויבות שלנו לחדשנות ולחוויות לקוח איקוניות הפכו אותנו לקמעונאי הגדול ביותר במדינה של מכוניות משומשות. בתור המשבש המקורי של תעשיית הרכב, המחירים "ללא התמקחות" שלנו הפכו את קניית המכוניות והמכירה מאירוע מלחיץ ומפחיד לחוויה הכנה והישרה שמגיעה לכל האנשים. מאז אנחנו מעלים את הרף על חוויות לקוחות.

שנות ניסיון
0
עובדים
0
לקוחות מרוצים
0
רכבים נמסרו
0

הכירו את החברות של טל ציקורל

חנות מקיפה לרכב וחלקי חילוף

אנו מחויבים ליצור את חווית הלקוח הטובה ביותר האפשרית, תוך שימוש בעקרונות עיצוב ברמה עולמית ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לספק אתר אינטרנט מהיר, קל לשימוש ואינטואיטיבי לנייד. 

ועם רשת DC הלאומית שבבעלות החברה שלנו, אנו מביאים את המותגים והיצרנים הטובים ביותר ישירות לידי הצרכנים, ומפחיתים את כל עלויות שרשרת האספקה הלבנה וטיט כדי לספק חלקים איכותיים בהנחה ללקוחות הנאמנים שלנו.

wheel-rim-2971142_1280

השכרת רכב עם נהג לחתונה

כל חתונה היא אירוע משפחתי מפואר שמובטח יהיה בלתי נשכח. ב-טל ציקורל אנו שואפים לעשות את חלקנו כדי להפוך את יום החתונה שלכם למיוחד יותר – אנו מציעים לכם מבחר ענק של רכבי חתונה עם נהג לחתונה שלכם בישראל. אנו מציגים בפניכם את ההזדמנות להזמין את הלימוזינה של חלומותיכם או להזמין קורטז חתונה עם נהג בישראל וליהנות מהיום הבלתי נשכח בחייכם.

מידע על רכבים

יצרנו מאגר מידע לרכב והמטרה שלנו היא שהוא יכיל כל מיני נתונים לגבי מכוניות. מטרת המאגר היא להפוך את שוק הרכב לשקוף יותר ופחות מסובך.

דוגמאות לנתונים הן מפרטי רכב, מודעות מסווגות, קילומטראז' וסקירות. על ידי מבנה הנתונים, אנו רוצים להקל על מציאת המכונית הנכונה, לבצע הערכות רכב נכונות, להשוות סטטיסטיקות, לאשר את ההיסטוריה של המכונית ולמצוא את האביזרים הנכונים.

מימון לרכישת רכבי יוקרה

כשאתה קונה רכב חדש או משומש, תמיד מועיל לקבל מושג כמה אתה יכול להוציא. הבנת מה אתה יכול לנהל כתשלום חודשי לא רק עוזרת לך לצמצם את חיפוש המכונית המשומשת או החדשה שלך, היא יכולה לעזור לך לזהות סוכנויות ומומחי מימון רכב שיכולים לעבוד עם התקציב הקבוע שלך. השתמש במחשבון מימון הרכב שלנו כדי לעזור לך להבין איזו הלוואה אתה יכול לקבל בתשלום חודשי שאתה יכול לעמוד בו.

מגרש מכוניות

טל ציקורל היא שוק דיגיטלי מוביל וספק פתרונות לתעשיית הרכב שמחבר בין קוני רכב למוכרים. החברה, שהושקה ב-1998 ומרכזה בשיקגו, מעצימה לקונים את הנתונים, המשאבים והכלים הדיגיטליים הדרושים כדי לקבל החלטות קנייה מושכלות ולהתחבר בצורה חלקה לקמעונאי רכב.

מאמרים